Vše o nákupu

Vše o nákupu

Rádi byste si objednali, ale nevíte, jak na to? Přemýšlíte, co se stane, když vám velikost nebude? Kolik zaplatíte za dopravu? Jak vrátíte zboží? Nebo potřebujete poradit, jak správně nakupovat na našem e-shopu? Nemusíte mít obavy, nejste v tom sami. Připravili jsme pro vás podrobný návod, který vás provede celým procesem nákupu, od výběru produktů až po jejich vrácení. Zde se dozvíte vše potřebné o nákupu, platbách, dopravě a vrácení zboží. Naším cílem je, aby byl váš nákup co nejjednodušší a nejpříjemnější.

Jak nakupovat

Na našem e-shopu můžete nakupovat kdykoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ať už chcete potěšit sebe nebo své blízké, stačí si prohlédnout naši bohatou nabídku. Vyberte si zboží, které vás zaujme, vložte ho do nákupního košíku a ten vás provede celým procesem nákupu.

Pokud potřebujete poradit s výběrem zboží nebo si nejste jistí, jak nakupovat online, jsme tu pro vás. Můžete nás kontaktovat několika způsoby – během pracovní doby jsme dostupní na chatu, e-mailu - prodejna@agama-diving.cz nebo telefonu +420 702 169 594. Rádi vám s úsměvem pomůžeme a poradíme.

Způsoby dopravy

Zboží si můžete nechat doručit přímo domů nebo na některé z výdejních míst či boxů:

  • GLS ParcelShop – 60 Kč
  • Výdejní místo Zásilkovna – 65 Kč
  • Zásilkovna na adresu – 85 Kč
  • GLS na adresu – 85 Kč
  • Osobní převzetí - zdarma (u nás na zlínské prodejně)

Způsoby platby

  • Platba předem na účet (po připsání platby na náš bankovní účet bude zboží expedováno na vaši adresu)
  • Platba kartou on-line (budete přesměrování na platební bránu pro úhradu platební kartou)
  • Platba na dobírku – 40 Kč (zboží uhradíte v hotovosti nebo kartou řidiči přepravní společnosti)

Vrácení zboží

Vrátit zboží je možné ve 14denní lhůtě bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty. 

Výměna zboží

Výměna zboží je možná také ve 14denní lhůtě. Při výměně zboží (např. za jinou velikost) účtuje prodávající zvýhodněné poštovné 50 Kč.

Zboží musí být vráceno v nenošeném stavu, bez jakýchkoliv známek použití či poškození. Důkladně zkontrolujte, zda zboží není znečištěné nebo jinak znehodnocené. Zboží musí být vráceno v originálním obalu.

Vyplňte formulář pro vrácení a výměnu zboží, který je součástí zásilky nebo jej můžete stáhnout z našeho webu. Náklady spojené s vrácením/výměnou zboží nese plně kupující. Při odesílání balíků můžete zvolit libovolnou přepravu.

Zboží na výměnu/vrácení zasílejte na naši adresu:

AGAMA PRO s. r. o., Vršava I 1492, 760 01 Zlín 

Případně do dvou níže uvedených boxů:

  • ParcelBox - KM15176001, Vršava I 4975, Zlín
  • Z-BOX Zlín, Vršava 4975, Vršava 4975, 76001 Zlín

Kontaktní telefon uvádějte prosím vždy +420 702 169 594.

Reklamace zboží

  • V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.
  • Reklamované zboží včetně veškerého příslušenství, dokladů a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží nám pošlete zpět na naši adresu: AGAMA, Vršava I 1492, 760 01 Zlín.
  • Reklamace bude vyřízena neprodleně; nejpozději do 30 dnů.
  • Reklamace se řídí příslušnými právními předpisy. Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím internetového obchodu poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data dodání zboží, není-li uvedeno více.
  • Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.